Cum a reciclat România în 2020

Publicat în Recomandari acum 3 ani

Piața deșeurilor de ambalaje și gestionarea reciclării au fost afectate de un consum evident diferit față de anul trecut: cantitățile de ambalaje ale produselor puse pe piață au avut oscilații, iar comportamentul consumatorului s-a modificat, a declarat Adela Lazăr, directorul general GreePoint Management, într-un interviu acordat Wall-Street.ro.

Ambalajul din sticlă a crescut cantitativ în acest an, în timp ce consumatorii nu au mai ales atât de mult băuturi ambalte în PET în perioada stărilor de urgență și apoi de alertă. Anul 2020 a însemnat o creștere a cantităților de ambalaj puse pe piață.

Procesul de colectare a fost și el afectat deoarece o parte din colectori și-au redus activitatea din motive ce țineau de condițiile sanitare. Evenimentele din acest an au obligat companiile să își regândească strategia nu doar ca răspuns la criză, dar și din perspectiva provocărilor majore care vor apărea în următorii ani.

„Gestiunea deșeurilor de ambalaje este într-un continuu proces de schimbare. Anul 2020 a marcat piața prin scăderea dramatică a prețului petrolului, ceea ce a dus la diminuarea interesului pentru plasticul reciclat, care a devenit mult mai scump. În acest context, interesul pentru reciclarea plasticului s-a diminuat considerabil”, a declarat Adela Lazăr, directorul general GreePoint Management.

Citește mai departe pe WallStreet.ro

Etichetat cu: ,

Adaugă un comentariu
(obligatoriu)

(obligatoriu)

(obligatoriu)