Campanie de educație pentru economia circulară

Publicat în Recomandari acum 2 ani
pet

pet

Agenția de marketing digital Ideologiq a lansat pentru brandul Alpla, producătorul austriac de ambalaje din plastic numărul 1 în lume, campania „Între 1 și 2 sunteți voi”, de conștientizare asupre rolului fiecăruia în protejarea mediului înconjurător, odată cu importanța educării cu privire la economia circulară. În esență, este vorba despre schimbarea perspectivei asupra plasticului, cu accentuarea aspectelor benefice ale acestuia: „Tendințele momentului evidențiază soluții de ambalare sustenabile, cum ar fi sticlele din plastic reutilizabile ce pot fi reumplute în medie de 25 de ori. De asemenea, PET-ul este un material valoros, care poate fi reciclat în mod repetat, cu condiția menținerii lui într-un circuit corect, respectat de toți cei implicați în lanțul de aprovizionare.

Acestea sunt doar două aspecte pe care trebuie să le conștientizăm și să acționăm responsabil, acolo unde rolul nostru este o verigă dintr-un lanț pe care ni-l dorim puternic, în beneficiul tuturor. Alpla a luat decizia de a demara campania de conștientizare Între 1 și 2 sunteți voi, prin care și-a propus să demonteze mitul conform căruia plasticul este un material dăunător mediului înconjurător. Scopul campaniei este de a încuraja comunitățile să privească plasticul ca pe o resursă valoroasă. Datorită potențialului său de reciclare și a ușurinței în prelucrare, plasticul poate fi un aliat în lupta împotriva poluării, menajând astfel resursele naturale ale planetei, din ce în ce mai limitate, întărind conceptul de sustenabilitate. În contextul în care fiecare persoană are un rol important în protejarea naturii prin adoptarea de obiceiuri de consum sănătoase, bazate pe cunoaștere, fiecare poate contribui la bunăstarea mediului. Noua campanie pune la dispoziția publicului informații utile cu privire la modalitățile prin care se poate implica. Astfel, membrii comunităților află cum pot recicla și reutiliza materialele aflate în uz, pentru a limita exploatarea resurselor naturale și efectele negative ale poluării”.

Adrian Ichim, fondator și partener Ideologiq
Adrian Ichim (foto), fondator și partener Ideologiq: „Aceasta este o campanie dedicată fiecăruia dintre noi. Responsabilitatea față de mediul înconjurător ar trebui să reprezinte o prioritate care să ne motiveze să mai facem un pas către un spațiu mai îngrijit și protejat. Ne dorim ca această campanie de conștientizare să aducă îmbunătățiri concrete în procesul de reciclare și gestionare a deșeurilor. Cred cu tărie că micile schimbări ale stilului de viață, educația și eforturile depuse în acest sens, pot face o mare diferență”.

Cristina Bogdan, Sustainability Manager Romania, Hungary, Balkan-Adria ALPLA: „În calitate de companie globală producătoare de ambalaje realizate din plastic, ne-am propus să punem la dispoziția cetățenilor cât mai multe informații cu privire la deșeurile din plastic, discutând deschis despre amprenta lor asupra mediului. Prin această campanie, demarată alături de echipa Ideologiq, ne dorim să schimbăm percepția asupra PET-ului și să ne oferim bucuria de a ne implica activ în procesul de reciclare și protejare a naturii”.

Echipa Ideologiq anunță că „a construit un website dedicat care facilitează accesul oamenilor la informații esențiale privind poluarea și importanța reciclării, coagulând marile adevăruri într-o rubrică specială intitulată Mituri versus realitate –https://plasticcall.ro/. Totodată, campania este amplificată prin pagini dedicate pe platformele Social Media precum Facebook, LinkedIn și Instagram, prin care se dorește apropierea de categoriile de audiență tinere, active, cu un spirit civic viu, care au puterea și dorința de a juca un rol important în propagarea mesajului”.

Ideologiq este recomandată ca „o agenție digitală cu experiență de peste 12 ani pe piața din România care a pornit ca studio de dezvoltare software și a evoluat într-un hub de servicii cu misiunea de a integra digitalul în orice mix de marketing. Agenția oferă astfel soluții digitale pentru cele mai diverse nevoi de comunicare: de la campanii online la offline, de la activările BTL la comunicarea ATL, de la generarea identității până la producția media AV, de la designul UI/UX până la dezvoltarea unui software complet, de la cursuri online până la proiecte majore de digitalizare corporativă. Ideologiq este, în acest moment, una dintre cele mai recunoscute agenții de digital din România, formată dintr-o echipă de peste 25 de persoane în Bucureşti, la care se adaugă angajaţi din birourile regionale ale companiei din Bulgaria, Ungaria, Grecia, Serbia, Croația și Slovenia.

Mai mult de jumătate dintre aceștia sunt seniori cu peste zece ani de experiență în comunicare digitală. Zonele de expertiză ale agenției se axează pe domenii precum, FMCG, pharma & medical, automotive, retail, construcții, finance și industria verde/reciclare”. Printre clienții agenției se numără: Pfizer, Boehringer-Ingleheim, Kingfisher/Bricodepot, Holcim, Smithfiled, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche Inter Auto, Max Bet, Raiffeisen, ALPLA sau Medsana. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați https://www.ideologiq.com/ ; https://www.facebook.com/ideologiq/”.

via Economistul

Adaugă un comentariu
(obligatoriu)

(obligatoriu)

(obligatoriu)